Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Kent

Av Klara Regina - 28 september 2010 09:28


Hej! Jag hann inte skriva något inlägg igår för jag satt med en SO uppsats under kvällen. 

Nu sitter jag i skolan, har precis haft datakunskapsprov och nu har jag lång rast. Upptäckte i morse att  jag glömt öva på en låtläxa vi har tills idag i ensemble. Kent "om du var här". Så jag hoppas att jag på något sätt kan hinna öva på den nu!

Känner hur hösten börjar kännas i luften... Det enda positiva med det är att jag kan ha min nya höstjacka! 



Kent är ett alternativt rockband från Eskilstuna som sedan mitten av 1990-talet etablerat sig som en av de mest framgångsrika grupperna i Skandinavien. Med mer än 1,5 miljoner sålda fullängdsalbum har Kent flera gånger givits epitetet "Sveriges största rockband".


Dagens nördness: Igår satt jag faktiskt och larvade mig x,D orkade inte med läxor 

 


hela tiden. Fick nostalgitripp och tittade på random Naruto spoofs och youtubeklipp.

alla youtubeklipp med roliga moment, övertolkningar och kommentarer är ju minst lika underhållande. Bättre faktiskt, än själva serien/animen. Haha! Sen upptäckte jag att det fanns ett radioprogram med alla röstskådespelare. De är så otroligt skickliga. Och så sjukt kul!

Om man jämför med vissa dubbade versioner speciellt... (Italien te x) 


Oh yez, we all love those sexjokes. :D 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Regina - 27 juli 2011 19:57

    Hä ligger en låt som jag och en skolkamrat har gjort, den heter "gasping for air" och ligger i spellistan till höger på hemsidan, passa på att lyssna på de andra låtarna också!       http://www.rytmus.se/Stockholm.aspx  ...

Av Klara Regina - 2 april 2011 22:06


  Ursäkta min inaktivitet. Det är lite mycket just nu så jag känner inte att jag hinner, men ska försöka lägga upp min musik så fort jag får tid   Så länge kan du ju lyssna på det jag har här på sidan, säg vad du tycker.    Enjoy!   ...

Av Klara Regina - 3 mars 2011 14:35

  Hallå igen, är ledsen över att jag inte kan vara så aktiv, har varit lite mycket just nu, den här bloggen är så liten ändå så ingen dör väl precis.    Allt jag har att säga är... Lyssna på den här musiken.    ...

Av Klara Regina - 21 februari 2011 22:17

  Jag använder ju mig av ett gästkonto på en annan dator just nu, eftersom det bär mig emot att använda den gamla. Dessvärre finns det en idiotfunktion som raderar allt man har gjort på det när man loggar ut (vafaan!??) som har raderat det jag gjor...

Av Klara Regina - 20 februari 2011 18:07

Bitvis hektisk helg. Tappade bort min plånbok i fredags när jag var med en kompis. Men som tur var hittades den av en snäll människa så jag kunde få tillbaka den. Och jag oroar mig lite över diverse prov som kommer i veckan. Har suttit med ljud...

Ovido - Quiz & Flashcards