Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Ingen tillgång till dator

Av Klara Regina - 9 februari 2011 18:37


Igår var det datortrauma. Så nu blir det ganska inaktivt i åtminstone en vecka pga ingen säker tillgång till dator! Men det är inte så många som läser här ändå, så ingen verkar dö utav det. ;)


Igår så blev jag och min klasskompis (som är sing/songare) klara med vår låt till uppspelet som kommer framöver! Det blir nog awesome!! En lite deppig metalblues. Okej det låter freaky men blev i alla fall nöjd med slutresultatet, nu gäller det att repa ihop oss bara.


Och efter den här långa hektiska skoldagen så avslutade jag det hela med att jobba i logic med min låt "ave maria" som jag håller på att arra om till trummor, bas, gitarr, piano. Lyssna på min lite halvfula pianoversion av den här på hemsidan. Nu gör jag dock ett helt annat intro etc.

Hoppas det blir bra, det har börjat arta sig i af. Döper antagligen om låten sedan också...


Dags för läxor. Bye for now... Sigh.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Regina - 27 juli 2011 19:57

    Hä ligger en låt som jag och en skolkamrat har gjort, den heter "gasping for air" och ligger i spellistan till höger på hemsidan, passa på att lyssna på de andra låtarna också!       http://www.rytmus.se/Stockholm.aspx  ...

Av Klara Regina - 2 april 2011 22:06


  Ursäkta min inaktivitet. Det är lite mycket just nu så jag känner inte att jag hinner, men ska försöka lägga upp min musik så fort jag får tid   Så länge kan du ju lyssna på det jag har här på sidan, säg vad du tycker.    Enjoy!   ...

Av Klara Regina - 3 mars 2011 14:35

  Hallå igen, är ledsen över att jag inte kan vara så aktiv, har varit lite mycket just nu, den här bloggen är så liten ändå så ingen dör väl precis.    Allt jag har att säga är... Lyssna på den här musiken.    ...

Av Klara Regina - 21 februari 2011 22:17

  Jag använder ju mig av ett gästkonto på en annan dator just nu, eftersom det bär mig emot att använda den gamla. Dessvärre finns det en idiotfunktion som raderar allt man har gjort på det när man loggar ut (vafaan!??) som har raderat det jag gjor...

Av Klara Regina - 20 februari 2011 18:07

Bitvis hektisk helg. Tappade bort min plånbok i fredags när jag var med en kompis. Men som tur var hittades den av en snäll människa så jag kunde få tillbaka den. Och jag oroar mig lite över diverse prov som kommer i veckan. Har suttit med ljud...

Skapa flashcards