Alla inlägg den 7 september 2010

Av Klara Regina - 7 september 2010 19:04

                                                   mummel...


Jag kom på att jag faktiskt inte skrivit något inlägg vad gäller mitt intresse för flummiga, härliga och speciella klädstilar : )


Det var nämligen så att jag gick in på www.myasianfashion.com eftersom jag fått nya meddelanden och började klicka in mig på forumen. När man ser på kreativa människors härliga kreationer (KK x,D) så blir man bara så glad. 


Det är en slags konstform. Att leva ut en klädstil lite... Att vara designer, jobba som det eller bara som hobby eller tillägg om än på sig själv så är det kul. Man får uttrycka sig. Det är ett annat språk. 

Frisyer, kläder, foton. (min kamera är död och jag har inte orkat - . - jag har dock hittat en massa gamla skräpfoton efter som min dator är... hmhmhm sorterad.) 

På sista tiden har jag glömt bort det där lite... Har varit så otroligt mycket, men blir inspirerad nu.


Jag har klätt mig ganska extremt. Okej väldigt extremt. Följt "klädstilar" och det perioderna har varierat sig. Inspiration av te x decora, punk, lolita, hippie (x,D i sexan...) m.m


Nu lutar det väl mer åt... Punk? Om man ens ska kategorisera sådant. Egentligen.


Det började nog i... Sexan. Då skaffade  jag tunna extentions i blått. Sen har det bara gått utför.... *Don don doon*

                                                 

                                  

     

     

   

Haha, tog lite random pics nu, vissa äldre andra yngre ingen

specifik ordning.

Klicka på bilden för att få den större


Dagens nördness: Gungrave, Coldplay 















Ovido - Quiz & Flashcards