Alla inlägg den 17 september 2010

Av Klara Regina - 17 september 2010 15:53

                                                                                                      

Hej hej

Ikväll är det klassfest, men det var så många i klassen som inte kunde idag, så jag vet inte vad det blir, haha.


Händelselös dag 

Idag har det inte hänt så mycket på skolfronten av värde att berätta... Jag har mest gått omkring och läst Eureka Street. En väldigt bra bok, trots att det är en läxa! O_o'' (Se inlägget "musik och skola") 


I den politiska yran tycker jag det passar sig extra bra med den här boken. (Eftersom den är politiskt lagd) Kändes så speciellt när en bil med orkester och demonstrerande människor åkte förbi, där en man ropade att man skulle rösta på de röda, precis när jag stod och läste. You know, the feeling of it. 


*Don don doon* *Dramatisk musik*


Man borde vara duktig och fortsätta tuscha serie istället, vara lite effektiv men jag orkar inte... Eller läsa en dum PDF om hearing som vi har i ljudtekniken. Orkar inte det heller. 


Gud vilket onödigt inlägg det här blev! 

Well well, skulle någon tycka det är kul med ett till informativt inlägg? Som ter sig som min uppsats om skräckanime te x? Recensioner etc? 

Känns lite mer som att man gör nytta med sina inlägg då. 


Dagens nördness: Ska väl teckna. Antagligen 8D


                  

                       jag - yngre dock





 

Ovido - Quiz & Flashcards