Alla inlägg den 23 september 2010

Av Klara Regina - 23 september 2010 18:44


                                                           Våra skottar fuskade ju då lite ;)


Nu har jag blivit besprutad med bland annat ättika, dansat till Tysk techno, blivit blåmålad, puttad och sprungit runt med flummiga skottar med kilt hela dagen. Om någon sa att vi såg ut som avatar så blev det bestraffning. Jag har inte ens sett Braveheart.

Jup, you guessed right, det var nollning. Ett tag funderade jag på om jag inte skulle gå, eftersom jag inte riktigt kände för det. Men det är trots allt en tradition, och det var ju kul. Dock blir det ingen taekwondo för mig idag eftersom det ska vara efterfest sen. (och efter det här är jag alldeles för trött för det också, får se hur länge jag stannar på det här senare evenemanget.)         


Det som var lite tråkigt med nollningen var att efter ett tag gick "ledarna" ut ur sina roller, och fick idétorka. Så det hände inte så mycket i slutet, kändes lite överflödigt. Sen att vi sprang runt tills man fick skoskav var ju också lite jobbigt. Men man fick göra riktigt roliga grejer ibland, fast vissa grupper var värre! Dock fick vi bestraffa våra ledare en gång, och då bestämde vi att de skulle kyssa varandra... Det var bara en som var på, och slutade med att han kysste en kille i gruppen istället. 

                                                                      


Juste, traditionen var att vi hela tiden utgav oss att vara från en annan skola (börjar på S) , så de fick ju skulden : D MOHAHAHAHAH!


Jag vill teckna... Hinner nog inte det och har läxor. Sigh. Well well, dags att ta sig en macka. 


Dagens nördness: Skottar... Vad är er favoritlåt just nu? 

Ovido - Quiz & Flashcards