Alla inlägg den 16 september 2010

Av Klara Regina - 16 september 2010 20:45


                


Idag så var det debatt i skolan, roligt att lyssna på! Vad ska du rösta på? (om du inte får rösta - skolvalet)


Vissa partier gick från ämnet dock, jag ska inte nämna några namn börjar på C. 

Jag har märkt en tendens speciellt i det här valet tycker jag (eller så var jag för ung och naiv för att fatta tidigare) att politikerna bara klankar ner på varandra, istället för att understryka sina egna åsikter samt förebygga dem. Mjeh.


Har härmed fått en överdos av politik och valkarameller. 

Det är SÅ partier får unga röster. Det är liksom "rösta på oss så får du en karamell...". Slår vad om att det är det politikerna diskuterar på kaffepauserna. Bara för att svenskar har någon slags fetisch för kaffepauser... Konspiration.


  



Kom hem för inte så längesen. Har varit på taekwondo. Kände inte riktigt för det innan, men körde järnet när jag kom dit och det var roligt. Skäms dock för att jag alltid blir så röd i ansiktet när jag tränar! Haha! Så här ser jag ut då-> (for your information)

  it's a me! Tomato! Klara!


Nu så sitter jag och lyssnar på musik från min spellista som jag skickade med mitt förra inlägg och äter kyckling Jacob. 

Nu ska jag titta på "The Fifth Element". En barndomsfilm för mig, gammal Science Fiction<3


Dagens nördness: The fifth element och min spellista


                                                    








Ovido - Quiz & Flashcards