Alla inlägg den 8 september 2010

Av Klara Regina - 8 september 2010 23:06


                                                                    

En sen kväll, har ätit på resturang (borde gjort läxor men var helt sjukt trött) och jag borde verkligen försöka sova tidigare. Märker att jag inte klarar min sömncykel med dessa sena dagar. I min förra skola gick det liksom, eftersom vi slutade senast fyra.


Nu ska jag nog ligga och lyssna på spotify som vanligt...

På Mute Math, Roisin Murphy, Krister Linder, Epica, Still alive, Cold play, Dead soul tribe, Flyleaf, Mucc, Regina Spektor, Queen och original soundtracket från Moulin Rouge. (Nu räknar jag helt resolut upp hela min spellista "mina favoritlåtar for the moment" i stort sett x,) 


Well well... Nu kommer det säkert sluta med att jag ligger och lyssnar på musik i tre timmar istället. 


                                                 

                                         


                           

Ovido - Quiz & Flashcards