Alla inlägg den 19 september 2010

Av Klara Regina - 19 september 2010 12:37

                                                        jag 


 Nu kan du få höra mig sjunga! Jag bifogar lite låtar jag har skrivit, kommentera gärna. 

Om du gillar min musik, följ gärna min blogg. Följ den gärna även fast du inte gillar den! x) 


Har du några frågor, fråga på


"If I close my eyes" Copyright © 2010 Klara Regina


"I grow up" Copyright © 2010 Klara Regina


"Maria, I am asking" Copyright © 2010 Klara Regina

 

"Red in the snow" Copyright © 2010 Klara Regina 

 

Jag kommer göra en iPod i menyraden. 

Kvalitén är inte den bästa, men hoppas det går bra ändå! Det låter mycket bättre i bra hörlurar eller externa högtalare.

Jag ska försöka lägga upp mer så snart som möjligt!


P.S Mycket av den här musiken är ganska abstrakt. Just wanted to say that...


JUMPING BUNCHIES! 


                                                  



Av Klara Regina - 19 september 2010 00:58

                              


Dagens teknik är krånglig. Den segar, hänger sig, stänger av och allt det en dator kan tänkas göra för att J** med sin omgivning. 


Nu har jag äntligen kunnat sjunga och spela in lite låtar i alla fall och Lini har filmat, snäll som hon är : )

Jag kommer försöka lägga upp dem imorgon, samt göra en iPod till bloggen som jag lägger i menyraden. 

 Men det tar tid att ladda upp filerna, skriva beskrivning etc. Sen så blir man ju inte 100% nöjd med sitt framträdande, det finns alltid saker man kan göra bättre och så. Och så vill man lägga upp mer. Men jag har ju inte gjort så himla många låtar än... Fail. Men jag är på G!


Jag hoppas du kommer gilla det


So tune in tomorrow!   

Just nu sitter jag och roar mig med att spela upp videorna baklänges x) Det låter bättre. Sigh... 


                                                      

Dagens nördness: Fifth Element Diva song (jag SKA klara av att sjunga den någon dag och när den dagen kommer, ska jag filma det och lägga upp det. Sådeså!)

Och... Jag skäms över att erkänna det. The rainbow bunchie (!!)



                                                      


                                                 






Ovido - Quiz & Flashcards