Alla inlägg den 14 september 2010

Av Klara Regina - 14 september 2010 18:54


Hej hej

Vi hade sing/song lektion idag. Vi började skriva barnlåtar  i grupp, mycket roligt! Idag kan jag också bara skriva kort för jag har läxor (men fastnar ideligen framför datorn) och ska träffa en vän sen, käka, eventuellt gå på bio och sova över. Så det jag kan göra är att bifoga några riktigt mysiga låtar som du kan lyssna på i det allt tilltagande höstmörkret för att lysa upp vardagskvällen med. 

Gillade du låten i mitt förra inlägg? (se "Tjoho... (I brist på en kreativ rubrik)")


Själv har jag en väldigt bred musiksmak och när jag skriver min egna musik, så blandar jag gärna ihop olika genres, för att få det djupare, eget och det blir en intressantare musikupplevelse. Det försöker jag göra i alla fall.





Hinner inte mer nu! HA DET!

Ovido - Quiz & Flashcards