Alla inlägg den 11 september 2010

Av Klara Regina - 11 september 2010 12:23


                                                          

Hej hur mår folks? Själv är jag trött och sömndrucken även fast jag varit vaken ett tag nu. 

Jag har ju inte lagt upp någon seriös video där jag sjunger men jag har äldre. 

Jag var med i en barnsånggrupp när jag var yngre och vi har gjort en del skivor, konserter m.m där jag var med. Jag gick med i den när jag var tio och var en aktiv medlem länge, senare med åldern så har jag droppat av men har alltid supportat eftersom buskapen i sångerna och texterna är djupa och ser på barn på ett fint sätt.


Skulle det vara roligt att lyssna? Otroligt pinsamt för min del men jag känner att det skulle kanske vara bra att få ett litet "hum" om hur jag låter. 

(har en tendens att störa mig på när personer skriver om deras konst,texter etc och så får man inte se någonting av det >: / )


Det är inte min typ av musik, jag är mycket yngre och den är inte egenskriven. Kommer snart lägga upp videos med hur jag låter idag - then you can compare



Majka Maria


Info om Gruppen



När jag var tio år. Så lät man och såg ut då ja. 


Jag hoppas du fick ett gott skratt ;)

Det var härliga tider det i alla fall! Supporta Next Generation! 


Gå in på www.nextgeneration.se och klicka på videoteket så hittar du flera videos. Om du klickar på "lattjo lajban: ett bröd (med Klara)" så kommer du få se något intressant... ;)  





Av Klara Regina - 11 september 2010 01:45

                                            

Förlåt mig! Jag har inte kunnat skriva inlägg, eftersom jag inte haft tid. Nu är det sent så jag kan bara säga god natt


Idag så var det en skön skoldag, fast jag behövde gå upp tidigare än vanligt och göra läxor. Två lektioner och sen slutade jag. Efter det så satte jag migpå ett Café, läste Eureka Street och småtecknade lite.


     


Sedan så kom Jöjö och Lini förbi och vi hade det trevligt och det slutade med att Lini kom hem till mig. (Och det är ganska uppenbart vid det här laget att det inte är deras riktiga namn :, D)

Jag spelade låtar och sjöng för henne under kvällen och det var roligt!


Well well, got to sleep 


P.s Kommer  antagligen snart lägga upp videoinlägg där jag sjunger. Om jag vågar :P Skulle det vara trevligt att höra på?


                                           

                


                                                                

Ovido - Quiz & Flashcards