Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Känner mig lite seg

Av Klara Regina - 28 augusti 2010 18:16

                                                      jag 


Nu är det helg. Känns lite konstigt att man ska gå tillbaka till skolan igen på måndag. 

Har varit med en väninna och stannat över natten hos henne. Hm.. Jag gillar ordet. Väninna x) 


Well well vad ska man göra nu då? O_o'' Känner mig allmänt seg idag. Vill gå på bio, men hur deprimerande är det inte att gå på bio själv? Haha!


Jag har inte fortsatt med mitt lite längre informativa inlägg (se "tillbaka till vardagen") eftersom jag inte orkat. Fyfy på mig. Jag ska fortsätta med den snart.

Men jag tror jag har en trevlig liten uppsats som var till ett skolarbete, som jag tänkte lägga upp här : ) Om det är något du vill läsa. Det handlar om skräck anime (haha, min konstiga fascination för det) och är dock på Engelska. 


Annars fick jag en liten trevlig melodislinga i huvudet precis. Apropå mat. 


Dagens nördness: Blue lips av Regina Spektor (eller det är den låt jag lyssnar på just nu x,D)



                                                                       


P.S Glömde logga ut mig från en skoldator igår från fb och blev facerapad. Way to go! 



 
 
Tobias

Tobias

28 augusti 2010 18:46

Om du ogilar ordet varför använda det? Och dessutom menar du inte: "att gå opå bio själv" och inte "att inte gå på bio själv" Vill man inte ha sällskap på biografen? ^^

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Klara Regina

28 augusti 2010 18:51

vilket ord syftar du på? X) I början skrev jag att jag gillade ett ord. Om det var det du syftade på.

Vad menar du? Jag menade att det känns deprimerande att gå på en bio själv, för att jag inte har någon att gå med.

 
Linnea

Linnea

28 augusti 2010 20:03

Vi kan gå på bio tillsammans imorgon om du vill :) hade ett fotojobb idag så jag hann inte.

http://drawingwithlight.bloggplatsen.se

Klara Regina

28 augusti 2010 20:04

jamen titta det kanske vi kan : ) har typ taekwondo kl halv tre tror jag så då får vi ta det före eller efter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Regina - 27 juli 2011 19:57

    Hä ligger en låt som jag och en skolkamrat har gjort, den heter "gasping for air" och ligger i spellistan till höger på hemsidan, passa på att lyssna på de andra låtarna också!       http://www.rytmus.se/Stockholm.aspx  ...

Av Klara Regina - 2 april 2011 22:06


  Ursäkta min inaktivitet. Det är lite mycket just nu så jag känner inte att jag hinner, men ska försöka lägga upp min musik så fort jag får tid   Så länge kan du ju lyssna på det jag har här på sidan, säg vad du tycker.    Enjoy!   ...

Av Klara Regina - 3 mars 2011 14:35

  Hallå igen, är ledsen över att jag inte kan vara så aktiv, har varit lite mycket just nu, den här bloggen är så liten ändå så ingen dör väl precis.    Allt jag har att säga är... Lyssna på den här musiken.    ...

Av Klara Regina - 21 februari 2011 22:17

  Jag använder ju mig av ett gästkonto på en annan dator just nu, eftersom det bär mig emot att använda den gamla. Dessvärre finns det en idiotfunktion som raderar allt man har gjort på det när man loggar ut (vafaan!??) som har raderat det jag gjor...

Av Klara Regina - 20 februari 2011 18:07

Bitvis hektisk helg. Tappade bort min plånbok i fredags när jag var med en kompis. Men som tur var hittades den av en snäll människa så jag kunde få tillbaka den. Och jag oroar mig lite över diverse prov som kommer i veckan. Har suttit med ljud...

Ovido - Quiz & Flashcards