Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Klara Regina - 22 augusti 2010 16:55


                                                        


Nu är i alla fall mitt hår fint. Har en väldigt bra frisör! Jag ska lägga upp bild snart när jag blivit frisk. Jag blev dock sämre idag, men halsen är bättre... Och det där lät motsägelsefullt.


Igår så kom http://drawingwithlight.bloggplatsen.se/ över och var med mig. Jag tackar henne så mycket för att hon bjöd mig på varmchoklad <3 och var allmänt snel hest mot lilla jag. Det är för övrigt hon som har tagit kortet på mig som just nu är min presentationsbild. Hon är en väldigt duktig fotograf- take a look. 


Vad finns det mer att säga en tråkig dag som denna? Jag vill teckna, men jag har inte riktigt orken. Sigh. 

Och så vill jag lägga upp mina bilder, men det är hela kruxet med inscanning och copyright. Jag har även deviantart, där jag vill lägga upp bilder så snart som möjligt! Copyright... 


En liten grej jag kommer skriva i slutet av varje inlägg:


Dagens nördigness - Clannad och Mute Math




 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards