Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Klara Regina - 26 augusti 2010 19:21


Hej på dig                                  


Idag så kändes skolan fett seg. Okej, väldigt seg :,D

Nämen det är dessa långa håltimmar och pauser mellan lektioner. Känns så otroligt onödigt. Det blir väl bra när vi får mer att göra antar jag. Men hittils är det nästan lektionerna som är det roligaste, medan rasterna är det tråkiga. (!?) Det borde vara tvärt om x,)

Sen att min röst då failade totalt när vi skulle sjunga på ensemblen och sånglektionen gjorde ju saker ännu mer positiva.

Efter skolan så gick jag och fikade med Jöjö. Mycket mysigt, men jag är alldeles för onyttig. Måste vara duktigare. Suck suck. 

Just nu ser jag inte heller fram emot taekwondon på söndag, eftersom Jöjö som ska vara med inte kan då :( och det är mycket två och två övningar. Leskigt. 


Vänta...Haha hur kom jag in på taekwondon helt plötsligt? 


Jag är nog lite trött. 


dagens nördness: Still alive. Okej jag har nördat en massa andra låtar också då. Men jag gillar den här... Dock tycker jag att det finns vackrare/mer utstickande och speciella röster. Jag vill lära lära mig kompa och sjunga den, och spela spelet!



                                                    Jag 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards