Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Klara Regina - 18 augusti 2010 22:52


Jag heter Klara Regina och är en rookie vad det gäller att blogga. Så var snäll mot mig ;)

Jag kommer förhoppningsvis hänga här och hoppas att det finns de som vill läsa denna blogg, tror inte det finns så väldigt många som skriver om egenskriven musik och serier - hoppas kunna hitta trevliga människor med samma intresse, eller bara få folk intresserade!

Om du vill veta mer om mig, läs min presentation och fråga gärna frågor.


Så... Where shall we start?

Imorgon så börjar jag gymnasiet. Usch vad liten jag känner mig. Sen får man väl såklart lite skolångest också, eftersom jag inte vill ha lektioner och jobbiga läxor D:

Haha, nämen man kommer in i ett annat lunk när man har semester. 

Mitt lunk bestod i: att sova alldeles för länge, gå upp, vara inne på datorn och chatta, teckna, motionera och bli pigg på kvällen. (ja jag är en nattuggla, går inte att göra något åt det) Sen så sitter jag uppe till kl fem på natten och tecknar. >_<

Hälsosaamt. Haha, aja jag fick ju i alla fall lite sömn så det var väl inte någon större hälsorisk. Men men, nu blir det andra bullar. 

Gäller att jag kan komma i säng... Or not. Sigh. 


Sov gott! Eller sov inte alls. >: D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards