Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Klara Regina - 30 augusti 2010 19:23



Fick lite nostalgitripp nyss <3


Det är nämligen så att innan jag använde mig av spotify till mestadels så lyssnade jag på musik på www.mixpod.com men helt plötsligt slutade min account att fungera och mitt internet stängdes ner varje gång jag öppnade hemsidan. Deprimerande. Men nu fungerar det igen *happyfäce* http://www.mixpod.com/playlist/30176322



MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com


Mycket musik här tycker jag är ganska bra faktiskt. Vissa låtar fungerar nog inte dock och jag vet inte riktigt vad jag har på denna spellistan xD


Well well enjoy!


För övrigt så hade jag ljudteknik för första gången idag <3 kommer nog bli jättekul!

Vi ska få lära oss att spela in musik, jobba med musikredigering, så man kan göra egen musik digitalt och såklart kunna koppla in utrustning etc. 

Nu ska jag gå och köpa yakiniku O_o''


Dagens nördness: ...  Ja du ser spellistan :,D 


Nu blev jag väldigt sugen helt plötsligt på att se en science fiction film... D:


                                                          





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards