Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Klara Regina - 19 augusti 2010 15:32


                                                                                                    




God dag! Idag så var min första dag på gymnasiet. Sång och egenskriven musik. Haha, det känns väldigt konstigt. Jag har fortfarande sommarlov. In my head at least. Ska nog fortsätta att ha det så ett litet tag till... 


Det var intressant och spännande såklart. Ny miljö, människor, relationer och kontakter. Bara grejen att man vet om att man ska gå till den här byggnaden i stort sett varje dag i tre år ger mig i alla fall lite svindel. 

Vi blev indelade i grupper. Jag var i en grupp som jag umgicks med. De grupperna var en klass... Ja. En aningens förvirrande, synd. Hade gärna velat träffa hela klassen från början istället för en uppdelning. I slutet av dagen var det minst lika många nya okända ansikten.

Efter att vi slutat fick jag ju briljera med mitt fantastiska lokalsinne! (Obs, undgå inte att märka sarkasmen i denna mening). Jag letade runt, trots att vägen varit så lätt när jag kom dit på morgonen! Tillslut improviserade jag och tog ett annat färdmedel än planerat i stället. 

Nu försöker jag sitta och smälta mina intyck. Som vanligt lyssnar jag på musik och den låt jag hör på just nu är av Mucc.

Nämen vad konstigt, jag blev visst sugen på att spela piano och sjunga. Undrar varför? 8,D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards