Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010
Det är temavecka nu, så vi är indelade i grupper och ska ha en redovisning på Fredag. Jag hamnade i grupp nr 16 - rädda världen. Japp. Save the world! It's going to be a piece of cake... Cough.
Så vi ska göra en pjäs om alla orättvisor och hur man kan påverka genom musik helt enkelt, då jag och en annan tjej har skrivit en sång vi ska använda oss av samt "We are the world" som du säkert känner till. Passar ju till temat om man säger så. Men vi får inte ha NÅGRA instrument :D Så det är ju inte det bästa kanske, men vi får göra vad vi kan, det blir säkert bra.
Nä... Nu orkar jag inte.
Det mest intressanta den här dagen var... Jag åt två havrekakor. Det var gott. Nom nom.
Konst
Dagens nördness: fastnade på youtube. Hittade den här otroligt duktiga konstnären! Det är inte riktigt min teckningsstil men det är en sådan fin/speciell historia och väldigt snyggt gjord.
Sorglig...
Hä ligger en låt som jag och en skolkamrat har gjort, den heter "gasping for air" och ligger i spellistan till höger på hemsidan, passa på att lyssna på de andra låtarna också! http://www.rytmus.se/Stockholm.aspx ...
Hallå igen, är ledsen över att jag inte kan vara så aktiv, har varit lite mycket just nu, den här bloggen är så liten ändå så ingen dör väl precis. Allt jag har att säga är... Lyssna på den här musiken. ...
Jag använder ju mig av ett gästkonto på en annan dator just nu, eftersom det bär mig emot att använda den gamla. Dessvärre finns det en idiotfunktion som raderar allt man har gjort på det när man loggar ut (vafaan!??) som har raderat det jag gjor...
Bitvis hektisk helg. Tappade bort min plånbok i fredags när jag var med en kompis. Men som tur var hittades den av en snäll människa så jag kunde få tillbaka den. Och jag oroar mig lite över diverse prov som kommer i veckan. Har suttit med ljud...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | |||||||
4 | 5 |
6 | 7 | 8 |
9 | 10 | |||
11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | |||
18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 |
24 | |||
25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
31 | |||
|