Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Klara Regina - 26 oktober 2010 18:16


Det är temavecka nu, så vi är indelade i grupper och ska ha en redovisning på Fredag. Jag hamnade i grupp nr 16 - rädda världen. Japp. Save the world! It's going to be a piece of cake... Cough.

 Så vi ska göra en pjäs om alla orättvisor och hur man kan påverka genom musik helt enkelt, då jag och en annan tjej har skrivit en sång vi ska använda oss av samt "We are the world" som du säkert känner till. Passar ju till temat om man säger så.  Men vi får inte ha NÅGRA instrument :D Så det är ju inte det bästa kanske, men vi får göra vad vi kan, det blir säkert bra. 


Nä... Nu orkar jag inte. 


Det mest intressanta den här dagen var... Jag åt två havrekakor. Det var gott. Nom nom.


Konst

Dagens nördness: fastnade på youtube. Hittade den här otroligt duktiga konstnären! Det är inte riktigt min teckningsstil men det är en sådan fin/speciell historia och väldigt snyggt gjord. 


Sorglig...



Ovido - Quiz & Flashcards