Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Klara Regina - 3 oktober 2010 19:52

                                  


God kväll... Eller något


Hej i alla fall. Det har varit en ganska händelselös dag faktiskt... Beslöt mig för att inte ägna mig åt läxor den här helgen pga min födelsedag. 

Så jag har suttit och tecknat på en seriesida. Tecknar om en gammal version. Började tuscha lite också.

Såg ett genialiskt program också - yesmen. Jag supportar dem totalt. De är fantastiska och bör stödjas i sitt arbete! 

 

Senare gick jag på taekwondo - jobbigt men det gick ganska bra idag tyckte jag, så det var kul. Förutom att jag som alltid ser ut som en tomat...


På kvällen var det lite firande av mig. God mat <3


Nu ska jag titta på Monster :D

(ser om den sort of)


Dagens nördness: Monster och.........!

Ovido - Quiz & Flashcards