Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Klara Regina - 29 oktober 2010 23:59

                                                        


                                                           Jag på Cafét idag. Jag vet, man kan se

                                                                                              vart jag är så tydligt...   


God kväll


Idag så var det redovisning på morgonen/förmiddagen, som gick bra, dock så sjöng jag fel på We are the world. Suck, det är nästan alltid så att det går bättre på repen för mig! Dålig vana dålig vana... 

Men det var trevligt med en temavecka, jobbigt med vissa lärares... Åsikter om vissa saker rörande arbetet dock, som togs upp. Inte lika kul, men allt ordnar sig. 


Sen så gick jag på fik med trevliga Lini. :)     


FOTO

Vi tog en massa flummfoton (remember, hon är en fotograf ^^ )

Fast... De bilderna var kanske inte så (host) estetiska. Men imorgon så ska vi faktisk ses och vara bohemiska! Då blir det andra bullar.


Terapeuter...

Sen så har jag varit på en fest. Mycket trevligt men nu är jag ganska trött, eller inte trött (skulle vilja vara det) utan borde vara trött, men eftersom jag blev lite uppe i varv där är jag piggtrött. Känner hur mitt stackars ordförråd sinar, nu har jag använt ordet trött tre gånger i en och samma mening!


Och jag har dragit en slutsats av nogranna utvärderingar...!

Terapeuter har någon grej med att de suckar på ett speciellt sätt hela tiden. 


Don't ask me why I know that one.

Och nej det hör INTE till ämnet!


NU ÄR DET HÖSTLOV! :D 


Dagens nördness: ... Disneyfilmer... Don't ask me about that either. 


Av Klara Regina - 29 oktober 2010 00:11



Blir ett kort inlägg idag - sitter och tecknar på ett ganska stort projekt i nattstunden och lyssnar på musik. Kan förhoppningsvis scanna in mina bilder snart (I hope) och då lägga upp dem :) 


Så... Lite nattlig musik kanske för att fylla ut tomrummet. Här har jag en Opening (ja. Jag vet jag lyssnar alldeles för mycket på filmmusik) till en väldigt bra serie - Higurashi no naku koro ni. ( I ett äldre inlägg - Anime essay uppsats så nämner jag den) Obs! NOT for kids, eller allmänt känsliga personer. 



  Häftig musik!

 

TRAILER

Obs - Innehåller våld 

Ovido - Quiz & Flashcards