Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Klara Regina - 15 oktober 2010 22:17


God kväll 

Såg du mitt nattliga inlägg? Ta dig gärna en titt. Eller både en titt och en lyssning snarare. 


Jag hade en lite seg dag idag. Åt sushi på kvällen, det var dock trevligt. Börjar bli så bitande kallt och mörkt nu dock, vilket inte är så roligt, enligt min mening. 


Lini testade mina Japanskakunskaper med sin lärobok. Haha, gick förvånansvärt ganska bra, med tanke på att jag inte har pluggat språket en enda gång.



                             Lini    

Av Klara Regina - 15 oktober 2010 00:24




                                            

                                         Hans Arnold. En svensk otroligt skicklig

                                        tecknare, mycket av hans konst är obehaglig

                                        men också fascinerande. Är det bara jag som

                                         blir påmind om t ex Rune Andréasson? 


Och nu till lite nattmusik 

Ovido - Quiz & Flashcards