Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Klara Regina - 1 oktober 2010 17:09

                                                            


Hallå där

Nu har jag inte haft tid att skriva, hoppas du överlevt x,)

Det blir ett kort inlägg, jag ska träffa några vänner kl 7 nämligen. Trevligt trevligt. På en fredag! :D

Jup. Det it's finally friday. Sitter och sjunger på "one day I'll fly away" (Moulin rouge)

och så har jag fått idéer på en låt, skumma ackord, lite... Sakralt? XD Tycker om när man blandar ihop stilar så. 

Jag vill också lägga upp musik snart, som är lite mer bred, eftersom man låter annorlunda på olika typer av musik. Ställer om rösten. 

Tips på bra musik??


oh well≈ vat shel I do now? Lini ska komma över och fota mig snart - det är en läxa hon har. (hon går i fotolinje) Hoppas det blir kul :)


Dagens nördness: den fantastiska hemsidan www.deviantart.com där konstnärer från hela världen lägger upp sin konst! Love it! Det kan vara vilken konst som helst, med vad som helst egentligen. Man får mycket inspiration!


P.S Det är min födelsedag imorgon... Undrar vad jag gör då... >_<''

Läxor... -.- antagligen... Sigh




Ovido - Quiz & Flashcards