Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

GRATTIS TILL MIN SÖTA KUSIN!

Av Klara Regina - 11 oktober 2010 18:57



God dag... Eller god natt. Med det här vädret. Det var ljust för några minuter sen men nejnej gud bara luras och släcker lampan direkt. 


Idag... Vad har hänt idag? JAG HAR TECKNAT! O M G VILKEN NYHET. DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT! Fast jag tecknade inte tillräckligt mycket.


Jag skulle vara i skolan en timme tidigare än vanligt för att repa med ensemblen, det gick bra - förutom att vår basist inte var där. Failure. Men det ordnar sig! Det som var dumt med att behöva vara där tidigare än vanligt var ju att man: 

1. Inte fick sova längre

2. Knappt han teckna, vilket jag hade velat göra.

Och nu kom jag i stort sett precis hem, men nu är "lampan släckt" och jag har panik över läxor. Yippie. 


Varför just en lampa? I don't know. Oh well. Märk hur trött jag är. Tåva. 


Om en lågstadieklass skulle ha högläsning med detta inlägg så skulle det bli lite jobbigt, eftersom mina meningar är så otroligt korta - så om de skulle läsa varannan mening så skulle det bli... Ja pröva själv. Det kan du göra. Ha högläsning. 


Wow. Jag borde verkligen äta känner jag, kommer undra vad jag tänkte på i morgon när jag läser igenom det här då. Min bortförklaring är: Jag har bara ätit två mackor idag


Dagens nördness: teckna. :,D 


P.S    


GRATTIS TILL MIN KÄRA SÖTA KUSIN SOM FYLLER 13 ÅR IDAG!!!!! 

13 år - första tonåren! 

                                                            


 
 
Tobias

Tobias

11 oktober 2010 19:37

Grattis till våran kusin! :D

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Regina - 27 juli 2011 19:57

    Hä ligger en låt som jag och en skolkamrat har gjort, den heter "gasping for air" och ligger i spellistan till höger på hemsidan, passa på att lyssna på de andra låtarna också!       http://www.rytmus.se/Stockholm.aspx  ...

Av Klara Regina - 2 april 2011 22:06


  Ursäkta min inaktivitet. Det är lite mycket just nu så jag känner inte att jag hinner, men ska försöka lägga upp min musik så fort jag får tid   Så länge kan du ju lyssna på det jag har här på sidan, säg vad du tycker.    Enjoy!   ...

Av Klara Regina - 3 mars 2011 14:35

  Hallå igen, är ledsen över att jag inte kan vara så aktiv, har varit lite mycket just nu, den här bloggen är så liten ändå så ingen dör väl precis.    Allt jag har att säga är... Lyssna på den här musiken.    ...

Av Klara Regina - 21 februari 2011 22:17

  Jag använder ju mig av ett gästkonto på en annan dator just nu, eftersom det bär mig emot att använda den gamla. Dessvärre finns det en idiotfunktion som raderar allt man har gjort på det när man loggar ut (vafaan!??) som har raderat det jag gjor...

Av Klara Regina - 20 februari 2011 18:07

Bitvis hektisk helg. Tappade bort min plånbok i fredags när jag var med en kompis. Men som tur var hittades den av en snäll människa så jag kunde få tillbaka den. Och jag oroar mig lite över diverse prov som kommer i veckan. Har suttit med ljud...

Ovido - Quiz & Flashcards