Alla inlägg den 13 november 2010

Av Klara Regina - 13 november 2010 18:13


                                                          

seg dag, känner mig sunkig.

Det enda jag har gjort är att sitta framför datorn och antingen klicka runt eller hålla på med en jobbig uppsats i idrott. Det är väldigt irriterande. Jup, jätterolig lördag verkligen! Och så har jag inte ätit ordentligt - maybe that's why I'm feeling a bit crancky. 


Hoppas du har haft det roligare. 


Nu ska du slippa höra mitt klagande mer, måste fortsätta med idrotten. 


   tåva... Suck


Dagens nerdness: Hade tråkigt så jag gjorde en animering xD ja. Poängen med den är att se smått obehaglig ut
                                                 



Av Klara Regina - 13 november 2010 03:49


                                                                         

Ursäkta mig för att jag inte har skrivit! Har haft mycket att göra just nu. Och klockan är alldeles för mycket för mig att vara uppe, egentligen. Har suttit uppe och tittat på "Shiki"                                                      .   


Nu lite nattmusik. Vet dock ej var den är ifrån men Yuki Kajiura har komponerat

Ovido - Quiz & Flashcards