Alla inlägg den 6 november 2010

Av Klara Regina - 6 november 2010 00:18


God kväll/natt/morgon?


Sitter här i min ensamhet. Sofie sover, hon åker imorgon - går upp kl 9 så jag borde sova också... Suck. Och så gör jag inte något vettigt nu när jag är uppe heller! Borde hämta mina papper och pennor, känner för att rita men orkar inte.


Så jag lyssnar på Joe Hishaishi - Joe Hisaishi – A Night of Shooting stars [Nagareboshi no Yoru] 

och... Tråkar. Idag så tog vi det lugnt, fikade och åt på restaurang. Sen tittade vi lite på sagan om de två tornen. Älskar sagan om ringen :3 magin! ≈ Musiken är fantastisk också. 


Dock så vill jag inte att lovveckan ska ta slut, man känner hur det närmar sig igen... 

Måste försöka vara i nuet!


Dagens nördness: Sagan om ringen <3

                                                

                                                               



Ovido - Quiz & Flashcards