Alla inlägg den 23 december 2010

Av Klara Regina - 23 december 2010 19:16



      

Louise Hoffsten – Det Är En Ros Utsprungen


Skriver musik. 

Toner och melodier blir till med mitt knackliga pianospel. Vi får se vad det blir helt enkelt...

Nu är det dagen innan julafton, men jag bryr mig inte så värst x)  

För jag värderar inte julen så högt just nu...  Allt är ju så otroligt hetsigt, jag tycker hela poängen har gått alla förbi för ganska längesen. Varför kastar sig folk ut på stan och köper presenter bara för att göra det? Det har blivit ett krav istället för ett nöje, för ingen bryr sig egentligen. Eller?  Jag får lite avsmak. 


Det enda jag bryr mig om är alla ljusen i husen och hur snön faller mjukt till marken. Det är det enda. Mer behövs inte. Inte för mig i alla fall, just nu. Det andra är poänglöst.

Men jag hoppas du får en 


God jul

Ovido - Quiz & Flashcards