Alla inlägg den 9 december 2010

Av Klara Regina - 9 december 2010 22:45


Har sett "Whisper of the heart". En sävlig film - mysig och som går in på det vardagliga. Jag kunde verkligen relatera till den. 



 

Jag ska inte berätta vad den handlar om - mycket roligare när man inte vet det tror jag. Ännu ett mästerverk av Ghibli 

Av Klara Regina - 9 december 2010 17:00


Bloggdesign

Varit hemma idag p.g.a. de besvär jag berättade om igår. Så det enda jag har gjort i brist på något att göra är en header x) och bloggdesign som ska någorlunda passa ihop. Vad tycker du? 


Musik...

Har inte haft ork till att skriva musik - har fortfarande ingen inspiration... Något tips? (Speciellt inspiration som är tidsbegränsad är påfrestande... Börjar bli orolig. Det ska vara klart nästa vecka.) 


   den här gjorde jag också men tycker inte formatet passade lika bra. Alltså jag har alldeles för mycket fritid... >_>''


Dagens nördness: Blue foundation



Ovido - Quiz & Flashcards