Alla inlägg den 8 december 2010

Av Klara Regina - 8 december 2010 22:24



Lång dag - har sjukt ont i ögonen (antagligen pga den torra luften) och det var allmänt jobbigt att klara av faktiskt. Har fått någon hosta också. Det som var störande med att ha ont i ögonen var ju då också att vi hade kör sista lektionen på sing/songen vilket var lite svårt att uppskatta då. "Eri" som är pianist egentligen joinade vilket var lite roligt dock. Han sjunger väldigt bra faktiskt :) 

Men usch jag förstår inte att jag överhuvudtaget orkade vara där idag! Men sing/songen var ganska trevlig i alla fall. 


I morgon så är det ensemble och eftersom det är bluesblock så måste jag visa upp lite blues. Det här ska jag kunna tills i morgon... 

 

Ändock kör väl vi någon annan sorts version - ingen blues är lik en annan :D


Dagens nördness: (jag vet, sjukt konstigt ord O_o SOM JAG HAR PATENT PÅ!!) är Melpo Mene


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Av Klara Regina - 8 december 2010 00:28


God dag god natt.

Idag så var det studiedag - känns som en väldigt lång helg! Skönt faktiskt - och lovet närmar sig ju så smått :) Skönt≈

Men idag blir det lite kort pga klockan. Jag och en kompis har musicerat. Mycket trevligt. 


Oj vilket kort inlägg det blev >: F mohah..... Host. Äh nu blir det musik istället


God natt


 

Ovido - Quiz & Flashcards