Alla inlägg den 11 december 2010

Av Klara Regina - 11 december 2010 01:40


God kväll

Sov bort större delen av dagen - japp, gick inte till skolan idag heller. På eftermiddagen gick jag dock ut och träffade några vänner som ville kolla att jag levde - i en kvart sen gick jag hem, haha! 

Varit hemma och segat... Jag håller fortfarande på med den där låten. Göh. Men har kommit på lite nu... Det går trögt ändock. Hjälp?

Och så har jag tecknat lite - inte på serien utan random shit.  


Dagens nördness: Deviant art och Carpark North



Copyright © Klara Regina Forss 2010

   haha okej den här gjorde jag inte idag men nu lägger jag upp den lite i af. Det är dock inte hela bilden. 


Copyright © Klara Regina Forss 2010

   Samma på den här 


Copyright © Klara Regina Forss 2010

   Höhö den här gjorde jag dock och som du kan se är den inte klar. Om den någonsin kommer bli klar dvs. Gjorde en bild till men den ska jag icke publicera här  

Ovido - Quiz & Flashcards