Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Klara Regina - 11 januari 2011 22:33


Idag på sing/songen så var det vikarie (som vanligt) och vi skulle sjunga amazing grace i stämmor och det hela slutade med att jag sjöng huvudstämman! Haha tänka sig. Han spelade in det på logic och skulle skicka det till vår lärare. Oj oj O_o

Vem vet kanske kan få tag på mp3 filen och göra om det så det går att lägga upp. Vem vet. 


Och det var min första gitarrlektion - ja min första gång egentligen som jag spelar gitarr på. Har otroligt ont i fingrarna så det är svårt att skriva nu kan jag säga. Det lät så lagom bra och den var dessutom stålsträngad. Jag sög. Men ikväll har jag suttit och klinkat på en gitarr vi har här hemma och det låter bättre. Typ. Har gjort en låt till mitt gitarrspel, men dessvärre gillar den att stämma av sig så det är lite komplicerat. Så nu låter det helt plötsligt för jävligt istället!


Nu ska jag fortsätta lite med det tror jag... Orkar inte med skolan imorgon! (var tvungen att kasta ur mig det där. 

Av Klara Regina - 11 januari 2011 10:01



Har haft datorkunskap - jobbat med photoshop. Jag vill ju lära mig det men det här var ändå lite för basic. Hoppas vi inte bara kommer hålla det på den här nivån... Det var så tråkigt så jag orkade inte göra bilden logisk ens x) 



Titta vad fult °_°
     höhöö 

Ovido - Quiz & Flashcards