Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Klara Regina - 20 februari 2011 18:07



Bitvis hektisk helg. Tappade bort min plånbok i fredags när jag var med en kompis. Men som tur var hittades den av en snäll människa så jag kunde få tillbaka den. Och jag oroar mig lite över diverse prov som kommer i veckan. Har suttit med ljudteknik i helgen men har svårt att få ihop allt - påminner en aningens för mycket om fysik för min smak. Och har samhällskunskapsprov i veckan också vilket jag så smått panikerar över. Ett: jag hittar inte min bok. Två: Jag har väldigt svårt för samhällsekonomi. Tre: Det är på onsdag. Hjälp mig snälla någon? Är smått stressad. 


Var tvungen att kasta ur mig det där °_°


Men annars har det varit ganska mysigt :) Har inte hunnit teckna seriöst på den sista tiden vilket jag saknar dock, men har spelat piano och känner att jag av någon konstig anledning har mycket lättare att improvisera nu än vad jag har haft tidigare. 


Kram på dig 


                                                     fuck homework

Ovido - Quiz & Flashcards