Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Klara Regina - 1 februari 2011 22:23


Hej alla där ute

Är hos en kompis - hektisk dag för de som vill veta, och är helt slut nu, har inte vilat sedan kl 08.30

På ljudtekniken igår så var det tråkigt, alla i gruppen larvade sig (inget ont emot individerna i fråga) och det var allmänt segt - gjorde inte alls bra ifrån mig på sången vi spelade in.

Dock har jag och en killkompis i skolan som jag samarbetar med på sing/song lektionerna kommit på en riktigt bra grund för en låt. Vi hoppas det blir bra i alla fall. Det måste bli bra eftersom vi faktiskt ska framföra det hela i slutändan! Dock känner jag lite nervositet över mitt bristfälliga pianospel där... Dun dun duun!


Det enda jag har att säga för att avsluta är "snälla sol, kom!"

Ovido - Quiz & Flashcards